Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Szeptember |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
23-30. |
Mese-mese mátka… mesés foglalkozások a népmese napján. |
Az olvasás népszerűsítése. Népi értékeink megőrzése. |
1-4.oszt. |
30. |
Népmese vetélkedő Benedek Elek születésnapja előtt való tisztelgés. |
A hagyományaink megismerése, ápolása. A mesék eredete, csoportosítása… |
5. évf. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Október |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
3. |
Kalandozás a madarak világában |
|
5-8.oszt. |
4. |
Állatmesék a könyvtárban |
Az állatok világnapjára emlékezünk. |
2-3.oszt. |
|
8. |
Dominó nap |
csapatmunka, a játék elfogadása |
5-8.oszt. |
|
13. |
„Nagy Olvasás” |
Az olvasás |
5-8.oszt. |
|
16. |
Malom |
Gondolkodást fejlesztő játékok |
5-8.oszt. |
|
17-18. |
Könyvtári éjszaka Kerstin Gier: Időtlen szerelem trilógiájának felhasználásával.
|
Okt. az iskolai könyvtárak hónapja – csatlakozás a KTE felhívásához. |
7-8.oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
November |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
5. |
Társasjátékok |
Gondolkodást fejlesztő játékok |
5-8.oszt. |
6. |
A Nagy Dia Nap Vetít az egész ország! |
A diafilmek népszerűsítése. |
1-4.oszt. 5-6.oszt. |
|
8. |
Belvárosi kalandor |
Helytörténeti ismeretek |
5-8.oszt. |
|
11. |
60 perc alatt a Föld körül |
Információgyűjtés, helyes internethasználat. |
5-6.oszt. |
|
12. |
Tudósok a könyvtárban. Gondolkodni jó! |
Gondolkodást fejlesztő játékok |
5-8.oszt. |
|
25. |
Gombfoci- és csocsó bajnokságok |
Magyar futball napja alkalmából |
5-8.oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
December |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
2. |
Arany Fórum – aranyos beszélgetések ismert emberekkel. Sztorik az iskola 25 évéből |
múltidéző beszélgetés iskolánk egykori sikeres diákjával |
3-8.oszt. |
10. |
Szivárvány karkötők készítése |
|
3-8.oszt. |
|
12. |
Túzok az év madara Felkészülés a téli madáretetésre |
A madarak életének és az MME működésének megismerése |
5-8.oszt. |
|
2-3. hete |
Lassan készül, mint a Luca széke…
|
népszokások elmélyítése és egy kis kézműveskedés |
1-8.oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Január |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
12. |
Mese akadályverseny A kis elsősök játékos vetélkedő keretében bejárhatják az iskola épületét próbára téve ügyességüket |
az iskola feltérképezése, olvasásnépszerű-sítő program, játékos feladványok |
1. évf. |
20. |
60 perc alatt a Föld körül |
Információgyűjtés helyes internethasználat |
5-6. oszt. |
|
21-22. |
Kölcsey vetélkedő a Magyar Kultúra Napja alkalmából |
Kölcsey életének és a Himnusz születésének körülményeit járjuk körbe. |
7. évf. |
|
30. |
Nemzeti parkok |
Környezeti nevelés |
4-8. oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Február |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
1-2. hete |
Itt a farsang, áll a bál… |
Farsangi népszokások megismerése. |
1-5. oszt. |
20. |
Matematikai játékok |
Gondolkodást fejlesztő játékok |
5-8.oszt. |
|
25. |
Arany Fórum aranyos beszélgetések ismert emberekkel. Sztorik az iskola 25 évéből |
múltidéző beszélgetés iskolánk egykori igazgatójával |
3-8.oszt. |
|
27. |
Nemzeti parkok |
Környezeti nevelés |
4-8. oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Március |
|
|||
Állandó programok:
„Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
2-6. |
Arany-heti rendezvények |
Emlékezés iskolánk névadójára |
1-8. oszt. |
19. |
Sudoku |
Gondolkodást fejlesztő játékok |
5-8.oszt. |
|
26. |
60 perc alatt a Föld körül
|
Információgyűjtés, helyes internethasználat |
5-6. oszt. |
|
27. |
Nemzeti parkok |
Környezeti nevelés |
4-8. oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Április |
|
|||
Állandó programok: „Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
13. |
Költészet napja |
verses délután – kedvenc versek felolvasása |
3-8.oszt. |
16. |
Tangram |
Gondolkodást fejlesztő játékok |
3-8.oszt. |
|
22. |
Föld napja |
környezetvédelem |
3-8.oszt. |
|
28. |
Alsóvárosi kalandor |
Helytörténeti ismeretek |
5-8.oszt. |
|
29. |
Gasztrokalandok |
|
5-8.oszt. |
|
30. |
Nemzeti parkok |
Környezeti nevelés |
4-8. oszt. |
Hónap |
nap |
Program megnevezése |
Cél |
Közönség |
Május |
|
|||
Állandó programok: „Fejtörő” Hétfő
„Társas” Kedd
„Hang” Szerda
„Könyves” Csütörtök
„Filmes” Péntek
13-15 óra között |
11. |
Madarak, fák napja
|
Védett madárfajok megismerése |
4-8. oszt. |
12. |
Nemzeti parkok |
Környezeti nevelés |
4-8. oszt. |
|
1-2. |
Az iskola 25 éves születésnapjához kapcsolódó programok |
|
|