Intézményvezetői tanfelügyeleti ellenőrzés
Kompetenciák értékelése
1. Tanulás és tanítás stratégiai vezetése és operatív irányítása
Kiemelkedő területek
Az intézmény egyéni arculatának kialakításával (Playschool, angol tantervű osztály) magas szinten segíti a nevelési-oktatási alapelvek, célok és feladatok megvalósulását. Megteremti az adaptív oktatás tárgyi és személyi feltételeit. A külső szakmai együttműködése elősegíti az iskola mérési-értékelési rendszerének fejlesztését. Kiemelt figyelmet fordít a tehetséges tanulók támogatására.
Fejleszthető területek
Az adaptív tanulási környezete fejlesztése a mérési eredményekre alapozott tudatos képességfejlesztés.
2. A változások stratégiai vezetése és operatív irányítása
Kiemelkedő területek
Folyamatosan figyelemmel kíséri az aktuális külső és belső változásokat, konstruktívan reagál rájuk, ismeri a változtatások szükségességének okait. Nyitott a tantestület innovatív kezdeményezéseire. Vezetőtársaival együtt hatékonyan irányítja az intézmény hosszú és rövidtávú terveinek lebontását, összehangolását és megvalósítását.
3. Önmaga stratégiai vezetése és operatív irányítása
Kiemelkedő területek
A jogszabályi változásokat vezetőtársaival folyamatosan figyelemmel kíséri, ezeket beépíti az iskola pedagógiai programjába, munkatervébe. Kollégáit is tájékoztatja a változásokról. Innovatív személyiségként önmagát is folyamatosan fejleszti (aktívan részt vesz a konferenciákon, folyamatosan keresi önmaga szakmai megújítási lehetőségeit).
4. Mások stratégiai vezetése és operatív irányítása
Kiemelkedő területek
Széleskörű kapcsolatrendszert épített ki az intézményi célok megvalósítása érdekében. Az intézményben a korszerű tanulási környezet kialakítására, fejlesztésére nagy hangsúlyt fektet, amihez szintén felhasználja a kapcsolati rendszerét. Irányítása alatt a pedagógusok különböző feladatokra létrejövő teamekben produktívan működnek együtt. Az intézményi pedagógus értékelések során feltérképezi kollégái tovább fejlődési elképzeléseit, segíti ezek megvalósulását.
Fejleszthető területek
A belső tudásmegosztás különböző formáinak fejlesztése a nevelőtestület igényeinek figyelembe vételével.
5. Az intézmény stratégiai vezetése és operatív irányítása
Kiemelkedő területek
Folyamatosan figyelemmel kíséri az intézmény működését befolyásoló jogi szabályozók változásait. A kor elvárásaihoz igazította az iskola arculatát. Széleskörű kapcsolatrendszert épített ki, melyet az intézményi célok megvalósítása magvalósítása érdekében hatékonyan és eredményesen mozgósít. Személyesen részt vesz a partnerek képviselőivel és a partnereket képviselő szervezetekkel (például alapítvány, egyéni szülői adományok) történő kapcsolattartás.
Fejleszthető területek
Az iskola gazdasági- pénzügyi folyamatainak nyomon követésének szabályozása a működtetői feladatok zavartalanságának biztosítása érdekében.